Brand hero w strategii marki

Brand hero w strategii marki

Coraz wi?cej marek w swojej strategii stawia na brand heroes. Podbijaj? nasze serca, bawi? nas i ciekawi?. Pod postaci? radosnych maskotek, marki pozycjonuj? si? w naszej ?wiadomo?ci. Przekazuj? najwa?niejsze komunikaty i idee.

Jak wida?, dzia?a to na nas skutecznie, bo kto nie polubi? historii przekomarzaj?cej si? pary Serca i Rozumu lub wiecznie z?aknionego Ma?ego G?oda?

Poni?ej 5 s?ynnych ambasadorów marek:

  1. Serce i rozum
  2. Danone – Ma?y G?ód
  3. M&M’s
  4. Michelin
  5. Ronald Mc Donald

Czy znacie jeszcze inne marki, które w strategii budowania marki wykorzysta?y brand hero? Daj nam zna? o swoim ulubionym bohaterze w komentarzu. 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.