Jak zwiększyć wartość marki (cz. 1)

Jak zwiększyć wartość marki (cz. 1)

Jak to możliwe, że niektóre przedsiębiorstwa są w posiadaniu marek wartych więcej, niż materialna część ich majątku? To efekt dogłębnego zrozumienia zasad tworzenia wartości brandu i konsekwentnych działań w tym kierunku przez lata. Umiejętność ta jest niezwykle cenna i z pewnością warto ją posiąść. W nowej serii tekstów przeczytasz o podstawach zwiększania wartości marki, dzięki czemu będziesz w stanie rozpocząć swoją drogę ku własnemu potężnemu brandowi.

Konsekwencja. Wspomniana już wcześniej konsekwencja działań jest najistotniejsza, dlatego należy podkreślić jej znaczenie. Podobnie jak w relacjach osobistych, firma dająca sprzeczne sygnały staje się niewiarygodna, a zatem jej marka nie ma najmniejszych szans wznieść się na wyżyny.

Drobiazgowość. Ciągłe zwracanie uwagi na szczegóły wysyła pozytywne sygnały do klienta i pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. Bardzo dobrze oddaje to przykład restauracji – Elegancki wygląd gościa sugeruje spotkanie biznesowe, warto wskazać stolik z dostępem do gniazdka elektrycznego; Para wyglądająca, jakby świętowała wyjątkową okazję z pewnością doceni darmową lampkę wina, albo wazon z kwiatami.

Comment ( 1 )

  1. ReplyMaja
    Moja koleżanka ma salon fryzjerski i zawsze dziwiło mnie to, że chce jej się dbać o takie szczegóły jak filiżanka kawy dla klienta, specjalnie dobrana muzyka, najświeższe wydania gazet na stoliku, a nawet kącik dla dzieci. Teraz widzę, że między innymi to "zamiłowanie do drobiazgów" sprawiło, że jej salon jest najchętniej odwiedzany w całym mieście :)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.