Jak zwi?kszy? zaufanie do marki?

Jak zwi?kszy? zaufanie do marki?

Niedawno mieli?cie okazj? poczyta? o znaczeniu zaufania w kreowaniu wizerunku marki. Po przygotowaniu teoretycznym czas na wdro?enie tej wiedzy w praktyce. Dzisiaj przyjrzymy si? zagadnieniu poprawy zaufania do marki.

Wi?kszo?? marek, które z sukcesem zdoby?y zaufanie swoich klientów, osi?gn??o je dzi?ki ci?g?emu dostarczaniu dok?adnie takiej warto?ci, jakiej Ci klienci oczekiwali. Raz za razem udowadniaj?c swoj? wiarygodno??, nie dawa?y nabywcom powodów do obaw. Wskazuje to na znaczenie researchu, jako sposobu doprecyzowania rzeczywistych potrzeb klientów organizacji, nie tylko w zakresie produktów i us?ug, ale i sposobów komunikacji. Spe?nienie okre?lonych w ten sposób potrzeb jest warunkiem koniecznym do zdobycia zaufania klientów.

Kolejnym krokiem jest wypytanie klientów o ich do?wiadczenia z firmami konkurencyjnymi – zarówno te pozytywne, jak i te wyró?niaj?ce si? na minus. Dzi?ki temu mo?liwe jest skopiowanie zachowa? przynosz?cych natychmiastowy wzrost zaufania, jak i wyczulenie personelu na najgorzej odbierane praktyki.

Wszystkie dzia?ania promocyjne powinny by? konsultowane z klientami. By? mo?e dana kampania promocyjna (Wargorr Wedla), czy rozszerzenie marki rozczarowuje klientów i podkopuje ich zaufanie do brandu. Tradycyjne metody researchu marketingowego oraz analiza mediów spo?eczno?ciowych powinny wystarczy? do tych celów.

A co zdoby?o lub zniszczy?o Wasze zaufanie do marek? Piszcie w komentarzach.

Comments ( 2 )

  1. ReplyMarcin
    Pewnym liniom lotniczym bardzo by si? taka lekcja przyda?a ;)
  2. ReplyFelix
    Ja na przyk?ad nie lubi?, kiedy jaka? marka wykorzystuje ka?d? okazj? ?eby si? promowa?. Tutaj wymieni?bym Coca Col?, bo mimo tego ?e robi? ?wietne reklamy i wszyscy mamy do nich sentyment (?wi?teczna ci??arówka) to odnosz? wra?enie, ?e nawi?zuj? wspó?prac? ze wszystkimi jak leci, szczególnie mam na my?li m?odych "YouTuberów" i celebrytów.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.