Kampania społeczna Michaela Korsa

Kampania społeczna Michaela Korsa

Dnia 16 października obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Głodem. Już po raz czwarty marka Michael Kors angażuje się w dyskusje na temat globalnego problemu jakim jest niedożywienie i ubóstwo. W tym celu podjęła współpracę z agencją Organizacji Narodów Zjednoczonych – Światowym Programem Żywnościowym – będącą największą organizacją humanitarną powołaną do zwalczania głodu na całym świecie.

Część dochodu ze sprzedaży zegarków ze specjalnej serii Watch Hunger Stop zostaje przeznaczona na posiłki dla dzieci cierpiących z powodu głodu. Ponadto, Michael Kors prowadzi szereg działań związanych z tą akcją w mediach społecznościowych. Jednym z nich jest umieszczanie hasztagu #WatchHungerStop pod zdjęciem w T-shircie zaprojektowanym specjalnie na tę okazję, co ma pomóc w ufundowaniu kolejnych posiłków dla potrzebujących. Jak na luksusową markę przystało, w kampanii biorą udział największe gwiazdy, w tym m.in. znana aktorka Kate Hudson oraz top modelka Candice Swanepoel.

Kampania Watch Hunger Stop jest przykładem tego, jak istotne dla marki są działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednorazowe akcje nie są tak skuteczne jak długoterminowa współpraca z organizacją, która ma realny wpływ na poprawę sytuacji  społecznej, dlatego marka Michael Kors, zdecydowała się właśnie na tego rodzaju cykliczną kampanię społeczną.

whs_landing_page_update_desktop

destinationkors.michaelkors.com

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.