Moda w marketingu 2016

Moda w marketingu 2016

Nowy rok w kalendarzu to doskonały moment, by podjąć decyzje o wprowadzeniu zmian w wizerunku marki. Często jednak nie wiadomo za co i jak się zabrać.

Pierwszy miesiąc 2016 za nami. Wiemy już jakie trendy marketingowe będą panować w tym roku. Jesteście ciekawi?

1. dzie drożej. Zarówno Facebook jak i Google cieszą się wystarczającą popularnością; rezygnują więc z promocji i zachęcających cen. Mają silną pozycję i to nie one muszą już walczyć o klienta, a klient o zaistnienie w sieci…

2. Wejście do domu klienta. Coraz większą popularnością cieszą się usługi, które umożliwiają natychmiastowy kontakt na stronach www i inne narzędzia, ułatwiające obsługę klienta, np. LiveChat.

3. Aplikacje. Wyskakują praktycznie z lodówek. Są wszędzie i potrafią bardzo ułatwić życie. Ich ogromna popularność w dobie smartfonów nie pozostawia złudzeń – profesjonalna i sprawnie działająca aplikacja zaczyna stanowić podstawę funkcjonowania marki na rynku.

4. Reklama, która reklamą nie jest. Native advertising (tworzenie treści sponsorowanych, lokowanie produktu) będzie w tym roku bardzo mocnym narzędziem w rękach marketingowców.

5. „Wyjątkowa oferta tylko dla Ciebie”. W tym roku wiele marek będzie kłaść szczególny nacisk na zwracanie się do klienta indywidualnie tak, aby czuł się wyróżniony i jedyny w swoim rodzaju.

 

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.