Wizerunek dziecka w strategii marki

Wizerunek dziecka w strategii marki

Wykorzystanie wizerunku dziecka w reklamie to coraz powszechniejsze zjawisko. Mali aktorzy pojawiają się w reklamach znanych marek, bez względu na reprezentowaną branżę. Dlaczego dziecko w strategii marki może zwiększyć szansę na sukces?

Wizerunek dziecka w reklamie budzi pozytywne skojarzenia – marka ma szansę na większe zaufanie ze strony potencjalnych konsumentów. Taki przekaz jest też bliższy odbiorcom i bardziej wiarygodny. Co więcej, wzbudza wiele dobrych emocji, jak choćby empatię, i pozwala dotrzeć do większej grupy odbiorców – wielu z nich bowiem jest rodzicami.

Taki zabieg w strategii marki z pewnością może pomóc odnieść jej sukces, należy jednak pamiętać, aby wizerunek małych bohaterów wykorzystywać z umiarem i adekwatnie do prezentowanego dobra. Poniżej znajdziecie przykłady reklam, w których wykorzystano wizerunek dziecka.

strategia marki

Comment ( 1 )

  1. ReplyDamian
    To samo ze szczeniakami. To budzi pozytywny nastrój i skojarzenia.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.